• 08 juli 2016
  • #Klantverhaal

Zomers succes
voor Omroep MAX

Met MAX Vandaag, de community-site van Omroep MAX, leverde ROQUIN een grootschalig multifunctioneel platform op dat tegen een stootje kan. Afgelopen week onderging de site een goede stresstest, met de start van het nieuwe seizoen van We zijn er Bijna!

Bijna 2 miljoen kijkers

In We zijn er Bijna! reist een groep van 23 echtparen van het noorden van Spanje naar het prachtige Portugal. Met hun eigen camper of caravan maakt de groep een 3000 kilometer lange tocht naar het zuidwestelijkste puntje van Europa.

Trending Topic

Het nieuwe seizoen startte op maandag 4 juli, en niet onverdienstelijk: De hashtag #WeZijnErBijna trendde landelijk op Twitter en het bleek het best bekeken tv-programma van de avond:

Interactieve vakanties in beeld…

Om de beleving van de reis nog beter in beeld (én kaart) te brengen, ontwikkelde ROQUIN een interactieve landkaart waarop precies te zien is waar de reizigers zich op dat moment bevinden. Daarnaast kan men extra video’s van de reis bekijken en aanvullende informatie vinden over de culturele hoogtepunten.

…met geen zomerfile te bekennen

Deze maatoplossing doorstond de grote verkeersstroom van maandagavond met vlag en wimpel. Praktische oplossingen op grote schaal!

SCREENSHOT: De interactieve kaart op de site in actie

SCREENSHOT: De interactieve kaart op de site in actie

Ook benieuwd naar deze (inter)actieve reizigers?

Beleef de komende weken dan hun reis mee via de interactieve We zijn er Bijna! kaart op MAX Vandaag!

Let’s connect

We hebben altijd zin in nieuwe en uitdagende projecten. We gaan graag met je in gesprek!